Довідник споживача
1. Закріплення контролерів відділу збуту КП “Броваритепловодоенергія” за дільницями
- Передати показники лічильників води Ви також можете за телефонами: (04594) 6-61-84, 6-61-85, 6-61-86
2. Порядок перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг
(Витяг з “Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води та водовідведення” затверджених постановою Кабінету Міністрів України №630 від 21 липня 2005 року).
- У разі неналежного надання або ненадання послуг виконавцем споживач повідомляє про це виконавця в усній формі за допомогою телефонного зв’язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в договорі.
У повідомленні зазначається прізвище, ім’я та по батькові, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги. Повідомлення споживача незалежно від його форми (усна або письмова) обов’язково реєструється представником виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник виконавця зобов’язаний повідомити споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (прізвище, ім’я та по батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття. - Представник виконавця, якому відомі причини неналежного надання або ненадання послуги, зобов’язаний невідкладно повідомити про це споживача та зробити відповідну відмітку в журналі реєстрації заявок, що є підставою для визнання виконавцем факту неналежного надання або ненадання послуг.
- Представник виконавця, якому не відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов’язаний узгодити з виконавцем точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязі або перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг. У разі необхідності проведення такої перевірки у приміщенні споживача представник виконавця повинен з’явитися до споживача не пізніше визначеного у договорі строку.
- У разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг споживач і виконавець визначають час і дату повторної перевірки, для проведення якої запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представник об’єднання споживачів. За результатами повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем (його представником), представником виконавця, представниками уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представником об’єднання споживачів.
- За результатами перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуг (далі акт-претензія), який підписується споживачем та представником виконавця згідно з додатком 2. Акт-претензія складається у двох примірниках по одному для споживача та виконавця.
- У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта- претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
- Акт-претензія реєструється уповноваженими особами виконавця у журналі реєстрації актів-претензій згідно з додатком 3. Виконавець зобов’язаний розглянути такий акт-претензію і повідомити протягом трьох робочих днів споживача про її задоволення або про відмову у задоволенні з обґрунтуванням причини такої відмови. У разі ненадання протягом установленого строку виконавцем відповіді вважається, що він визнав викладені в акті-претензії факти неналежного надання або ненадання послуг. Спори щодо задоволення претензій споживачів розв’язуються у суді. Споживач має право на досудове розв’язання спору шляхом задоволення пред’явленої претензії.
ВИМОГИ
щодо кількісних і якісних показників послуг та зменшення плати у разі їх відхилення від нормативних
(Додаток до “Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води та водовідведення” затверджених постановою Кабінету Міністрів України №630 від 21 липня 2005 року).
Вид послуги |
Кількісні і якісні показники | Відхилення від показників | Допустимий строк відхилення від показників | Зменшення плати за надані послуги у разі перевищення допустимого строку відхилення від їх показників | Розрахункова одиниця |
Централізоване опалення | своєчасний початок і закінчення опалювального сезону (протягом трьох діб із середньодобовою температурою 8 град.C) | надання послуг з централізованого опалення пізніше встановленого строку або дострокове закінчення опалювального сезону | на 3,3 відсотка місячної плати за кожну добу перевищення допустимого строку відхилення від показників (у разі оплати послуг щомісяця протягом року враховується те, що місячна плата розподілена на рік) | за 1 кв. метр (куб. метр) опалюваної площі (об’єму) квартири (будинку садибного типу, житлових приміщень у гуртожитках) | |
безперебійне надання послуг з централізованого опалення протягом усього опалювального сезону | перерви у наданні послуг з централізованого опалення | 12 годин на добу (один раз на місяць) | – ” – | – ” – | |
температура повітря в житлових приміщеннях (за умови їх утеплення) відповідає діючим нормам і правилам – 18 град.C (у наріжних кімнатах – 20 град.C) | фактична температура в приміщеннях нижча ніж нормативна | 12 годин на добу (один раз на місяць) | на 5 відсотків за кожний градус відхилення від 18 град.C до 12 град.C у житлових приміщеннях (у наріжних кімнатах – від 20 град.C до 14 град.C) плати за період відхилення (протягом усього строку відхилення) при температурі в житлових приміщеннях нижче ніж 12 град.C (у наріжних кімнатах – нижче ніж 14 град.C) плата за централізоване опалення не справляється | за 1 кв. метр (куб. метр) опалюваної площі (об’єму) квартири (будинку садибного типу, житлових приміщень у гуртожитках) | |
Централізоване постачання холодної води | безперебійне або за затвердженим режимом надання послуг протягом року | перерви у наданні послуг з централізованого постачання холодної води | не більш як 6 годин на добу при цілодобовому водопостачанні та не більш як 30 відсотків загального часу постачання води за графіком (не більше ніж два рази на місяць) | на 3,3 відсотка місячної плати за кожну добу перевищення допустимого строку відхилення | на одну особу за місяць |
склад і властивості води згідно з державним стандартом на питну воду, вимогами санітарного законодавства та дозволами Держспоживстандарту | невідповідність складу і властивостей води державному стандарту на питну воду вимогам санітарного законодавства та дозволам Держспоживстандарту | не допускається (або згідно з абзацом першим пункту 7 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N 630) | на 20 відсотків за весь строк невідповідності складу і властивості води | на одну особу за місяць або за 1 куб. метр холодної води | |
Централізоване постачання гарячої води | безперебійне або за затвердженим графіком | перерви у наданні послуг з централізованого постачання гарячої води | не більш як 6 годин на добу при безперебійному водопостачанні та не більш як 30 відсотків загального часу постачання води за графіком (не більше ніж два рази на місяць) | на 3,3 відсотка місячної плати за кожну добу перевищення допустимого строку відхилення від показників | на одну особу за місяць |
забезпечення нормативної температури гарячої води у точці розбору не нижче 50 град.C та не вище ніж 75 град.C | фактична температура гарячої води у точці розбору не відповідає нормативній | не більш як 2 хвилини після відкриття водорозбірного крану | при температурі гарячої води понад 50 град.C – плата справляється згідно з установленим тарифом; від 45 град.C до 49 град.C – зменшується на 10 відсотків за весь строк відхилення; від 40 град.C до 44 град.C – плата зменшується на 30 відсотків за весь строк відхилення; нижче ніж 40 град.C – справляється за весь строк відхилення за тарифами на послуги з централізованого постачання холодної води | на одну особу за місяць або за 1 куб. метр гарячої води | |
склад і властивості води згідно з державним стандартом на питну воду, вимогами санітарного законодавства та дозволами Держспоживстандарту | невідповідність складу і властивостей води державному стандарту на питну воду, вимогам санітарного законодавства та дозволам Держспожив- стандарту | не допускається (або згідно з абзацом першим пункту 7 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N 630) | на 10 відсотків за весь строк невідповідності складу і властивостей води | на одну особу за місяць або за 1 куб. метр гарячої води | |
Водовідведення | безперебійне водовідведення | перерви у водовідведенні | одна доба на місяць | на 3,3 відсотка місячної плати за кожну добу перевищення допустимого строку відхилення | на одну особу за місяць |